Comunicació de Marian Muro, Directora General de Turisme de la Generalitat de Catalunya

Divendres, 15 de juliol de 2011
Bona tarda,

 

Em plau informar-te d’una nova iniciativa que ha endegat la Generalitat de Catalunya i que suposa un pas endavant en l’atenció als milions de turistes estrangers que ens visiten cada any i un tret diferenciador més que enforteix la nostra imatge com a destinació de qualitat.

 

El Departament d’Interior,a través de la Direcció General de Protecció Civil, acaba de posar en marxa un nou sistema de comunicació telefònica i electrònica directa, actiu les 24 hores del dia, que manté en contacte el Centre de Coordinació d’Emergències (CECAT) i els consolats, per gestionar casos d’emergència que afectin els turistes estrangers durant la seva estada a Catalunya.

 

Així, en situacions greus i imprevistes, garantim una actuació immediata i una coordinació qualificada i permanent, a través del centenar de consolats de què disposem actualment a Catalunya.

 

Amb aquesta actuació es fa palesa la voluntat de la Generalitat per treballar en benefici del sector turístic català, tot vetllant per la seguretat i facilitant el tracte de qualitat que entre tots dispensem als nostres visitants.

 

Atentament,

 

Marian Muro

 

Directora General de Turisme

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: