Finalitzada l’acció promocional “Caps de setmana gratuïts als Pirineus” a l’estació de trens d’Atocha

L’acció d’enguany de la Marca Pirineus de Turisme de Catalunya consistia en sortejar caps de setmana via sms anunciats en cartells i pancartes que decoraven l’estació d’Atocha de Madrid. La intenció de l’acció era fer conèixer els Pirineus des d’un punt estratègic on passen més de trenta mil persones diàriament.

Turisme de Catalunya va demanar a l’Oficina Comarcal de Turisme del Pallars Sobirà la col.laboració en aquesta acció. Amb un temps rècord, ja que l’avís va ser dos dies abans, es van aconseguir vuit caps de setmana gratuïts per allotjaments i empreses que van voler col·laborar, convertint-se en la comarca dels Pirineus amb més sortejos, altres comarques participants van ser per exemple amb dos sortejos l’Alt Empordà, dos l’Alt Urgell, quatre el Berguedà, sis la Cerdanya, cinc la Garrotxa i la Val d’Aran i quatre més entre el Ripollès i Solsonès, en total 37 premis.

Els guanyadors amb el seu premi han estat els següents; Alberg les Daines, d’Espot, per Maria Cristina Senpau Crusells, Hotel Cardós, de Ribera de Cardós, per Marisa Ocaña Ruiz, Hotel Estanys blaus, de Tavascan, per Esperanza Gómez Plaza, Hotel Condes del Pallars per Marina Casadevall, Hotel La Morera de València d’Àneu per Daniel Vidal Paul, l’Hotel Poldo de la Guingueta per Jose Luis Rodriguez Díaz, l’Hotel Vall Ferrera d’Àreu per Núria Fàbrega Ramírez, i Ràfting Llavorsí per Roberto Busnelli.

Volem agrair-vos a tots els empresaris participants i empreses d’activitats la vostra aportació indispensable per a la realització de la l’acció promocional en favor de la unió dels Pirineus. Cada allotjament rebrà en breu una comunicació específica amb el detall dels premiats.

Deixa un comentari